لاک ناخن , واردات لاک ناخن ,حمل و ترخیص کالا
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

لاک ناخن , واردات لاک ناخن ,حمل و ترخیص کالا 

 کشور چین به عنوان یکی از قطبهای صنعتی جهان در بخش های مختلف صنعت ،کشاورزی ،پوشاک و… صاحب نام است.واردات و ترخیص انواع لاک ناخن ،تزیینات ناخن ،لاک طرحی ناخن ،قلم لاک، برچسب ناخن ،ست مانیکور و پدیکور ،لوازم آرایش و… بخشی از فعالیتهای بازرگانی فیروزه می باشد.

 

واردات لاک ناخن

 

 

امروزه طراحی ناخن به یک هنر تبدیل شده است و بسیاری از متخصصین طراحی ناخن طرح های زیبا و خارق العاده ای روی ناخن ها به وجود می آورند. اما انجام طراحی ناخن به صورت حرفه ای کاری است که نیاز به یک سری وسایل ضروی داشته و تنها با کمک این وسایل است که می توان به صورت حرفه ای ناخن ها را به مدل های زیبایی در آورد. استیکر های ناخن در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود داشته و با کمک آن ها می توان ناخن ها را به زیبایی آراست. البته در استفاده از این استیکر ها باید دقت کرده و آن ها را روی ناخن های خشک شده زد.

 تجربیات موفق در خدمت رسانی به موسسات و بازرگانان موجب اعتماد بیشتر  افراد به بازرگانی فیروزه شده است ،بطوریکه تمام امور مربوط به حمل و نقل (داخلی و بین المللی) ، ثبت سفارش، اخذ مجوزهای ورود و صدورکالا، اخذ گواهی های مختلف استاندارد ، بازرسی، بهداشت و … ترخیص کالا، پیگیری  اختلافات گمرکی، انبارداری، بسته بندی، تخلیه و بارگیری و …. و بطور کلی کلیه خدمات مربوط به بازرگانی خارجی خود را از ابتدا تا انتها، به این شرکت واگذار نمایند. 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

 





:: برچسب‌ها: واردات لاک ناخن , انواع لاک ناخن خارجی , واردات قلم طراحی ناخن , هزینه واردات لاک ناخن , ترخیص کار لوازم آرایشی , ترخیص لوازم آرایش , واردات و ترخیص لاک ناخن , بازرگانی فیروزه , ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: